.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث رونمایی می شود
رییس سازمان بورس با اشاره به این که سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت با نام "میراث" آماده رونمایی شد، گفت: بر این اساس با اعلام برنامه از طرف شرکت سپرده گذاری برای زمانبندی مراجعه وراث، انتقال سهام متوفیان به وراث آنها به صورت رسمی آغاز شود.
سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث رونمایی می شود

مجید عشقی با قدردانی از همکاری قوه قضاییه برای راه اندازی طرح ملی انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث افزود: همایش تشریح فرایند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث با حضور نمایندگان بیش از 100 کارگزاری برگزار شد تا این پروژه با مشارکت کارگزاران آغاز شود، و در مرحله بعدی دفاتر الکترونیک قضایی نیز به این فرایند اضافه خواهند شد.

 

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه یکی از دغدغه های وراث متوفیان سهام عدالت در طول 18 سال گذشته تعیین تکلیف انتقال سهام بود، تصریح کرد: بر این اساس با اعلام برنامه از طرف شرکت سپرده گذاری برای زمانبندی مراجعه وراث، و با رونمایی از سامانه میراث، مشکلات انتقال سهام حدود 15 میلیون نفر ایرانی برطرف خواهد شد.

 

بر اساس آخرین اطلاعات، بیش از سه میلیون و 700 هزار سهامدار سهام عدالت از سال 1384 فوت کرده اند که زیر ساخت های لازم برای تعیین تکلیف انتقال سهام این تعداد متوفی فراهم شده است و در روزهای آتی با رونمایی سامانه میراث، این طرح ملی وارد مرحله عملیاتی می شود


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.395 seconds.